25 Mayıs 2017 Perşembe

Kendin Yap I Ahşap Supla ve Ananas Boyama


İnstagramın şu sıralar favori objeleri ananas,yaprak supla , flamingo :)
Ben genelde kendi yapabileceğim şeylerin hazırını satın almayı sevmem.Kendim yaparak daha çok para verecek olsam bile...
Ahşap supla ve ananas objemin ham halini ve boyalarımı https://hobimarketim.com ' den aldım..Burada önemli olan boya renkleri.. Boyaması oldukça kolay.Ahşap suplayı önce bir kat boyuyoruz kurumasını bekliyoruz.(Yaklaşık 1 saat kadar )Ben tez canlı olduğum için bu kadar bekleyemedim ama bir sıkıntı da olmadı .Daha sonra ikinci katı boyuyoruz.Ananas objede ise önce boşlukları boyamakta fayda var.aha sonra aynı şekilde ananası da 2 kat boyuyoruz.Fırçamızı tek yönde kullanıyoruz ki çok fazla fırça izi kalmasın.
Boya kodlarıda
Rich multisurface akrilik boya 2220 Çimen Yeşili
Artdeco akrilik boya 3059 Güneş Sarı
Haydi sizde kolları sıvayıp boyamaya :)

12 yorum:

  1. çok güzel olmuş renkler muhteşem ve çok canlı gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  2. harikalar, renklerini çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) Diy tasarımlarınız çok güzel olmuş ben de kkendin yap projeleri calısıyoorum .:) Bende bekliyorum muhakkak:) https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba.peki yıkayınca boyası çıkıyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ahşap olduğu için yıkanması uygun değil ama eğer üzerine vernik atarsanız silerek temizlemek daha uygun olur

      Sil